Skip to main content

Happy Birthday Ci'ah...

Genap 17hb November 2010, adik saya sudah pun memasuki umur 5tahun. Gembira die bila semua adik beradik kami wish kat dia. Tapi kata-kata sedih dia kuar dari adik saya ketika dia tolong my twin masak burger(dia ni rajin sikit bab tolong2..hehe). Bunyinya camni

"Adik tak suka lah besday adik sebab tak ada orang kasi adik hadiah.."


Saya dan kembar saya tergamam dengar apa yang kuar dari mulut dia lalu kami(saya,kembar dan adik zuhair) pakat beli present untuk dia. Kami berkongsi duit dan membeli present di Jusco Cheras Selatan. Kami cuba wat suprise kat dia supaya dia tak syak kami belikan hadiah untuk dia. Bila balik dari JJ terus kami pasang lagu Happy brithday dari komputer dan present tu terus dibawa masuk oleh adik zuhair. Sedang dia(ci'ah) leka tgk lagu Happy Birthday tu kami pun bawak present untuk dia. Dia terkejut dan nampak happy bila kami bagi suprise hadiah untuk dia. Present tu tak la seberapa cume ia sedikit sebanyak dapat mengembirakan hati dia yang dilanda kesedihan yang mengiinkan hadiah.

 Wajah ceria

 Selamat Hari Jadi Ciah...i love u...
 Excited nak bukak hadiah

Pesanan dari abang long dan abang ngah :
 "Dik Ciah, hadiah abg ni tak la seberapa..abang sayangkan adik..abang mmg nak beli hadiah untuk adik...kalau boleh nak beli barbie sebab ciah suka selalu sebut nak hadiah barbie kan??sory tau..nnt abang beli jgk bila gaji abg da masuk nanti ok??mmmuuuaaahhhhh!!"


Happy Birthday Ci'ah...Abang sayang sangat kat adik tau.....

Comments